ServiceMeBenefit е първият в България социален пакет, който включва правно съдействие, административно обслужване и посредничество. Вдъхновени от стойността на служителите като актив за българския бизнес, създадохме ServiceMeBenefit, чрез което даваме възможност на всеки работодател реално да демонстрира, че стой като упора до своя служител. Предоставяйки път към услуги от доверен доставчик, работодателя по косвен път решава проемите на своите служители, а отговорността за резултатите се поема от нас. Говорейки за проблеми, наш анализ показва, че всяко житейско събитие или препятствие дава отражение върху качеството на живот и на работа на всеки човек. Екипът на ServiceMeBenefit се намесва тогава, когато има проблеми за решаване или има въпроси търсещи отговор.
От друга страна, служителите споделят, че наличието на повече социални пакети са причина за избора на конкретен работодател. Харесва им усещането за лична отговорност от страна на компанията, за която ще работят. От друга страна, това мотивира служителите да не търсят по-добри условия и възможности при конкурентни работодатели.
Услугите, предлагани от ServiceMeBenefit могат да бъдат предоставени на работното място, онлайн във виртуален офис или на място във физически офис. Първите две възможности са осигурени, за да не се налага отсъствие от работа, пътуване, търсене на паркиране и т.н.
Възползвайки се от правните ни услуги, служителите ще получат консултация и правно съдействие от доверен адвокат. Ще могат да поставят за решаване различни житейски казуси – развод, помощ при домашно насилие, наследство, продажба/покупка на имот, делба, узаконяване на имот, оправяне на строителни книжа, договорни отношения, жалби по повод лекарски грешки, проблеми с комунални дружества (ток, вода, парно, газ, мобилен оператор и др.), обжалване на фишове, наказателни постановления и други.
С административните си услуги, даваме възможност на хората да не стоят с часове по опашки в държавната администрация, защото ние ще го направим вместо тях и ще им донесем необходимото до врата или ще предоставим онлайн – документи от Кадастър, Имотен регистър, Общини, НАП, НОИ и много други, както и действия по различни видове административни процедури.
С посредническите си услуги ще спестим време на служителите за търсене на различни специалисти – брокери, счетоводители, застрахователи, фирми предоставящи лицензи, проектанти, геодезисти, надзори, психотерапевти и други. Чрез нашата партньорска мрежа от качествени фирми, ние ще имаме грижата със служителят да се свърже точния човек, който ще му съдейства.
Социален пакет като ServiceMeBenefit дава отражение и на служители, и на работодатели. За служителите, спокойствието, че има кой да реши проблемите им, а те от своя страна да ги изолират от ежедневието си, концентрирайки се изцяло в работата си. За работодателите, екипи с хора, които не се разсейват с житейски казуси, не се влияят от неспособността да се справят с проблемите си, което поражда у тях безпокойство, тревожност, депресия и липса на мотивация за работа. Общата цел – по-успешен бизнес, който е в крак с тенденциите за социална подкрепа към работещите за българския бизнес.
ServiceMeBenefit – социалната придобивка, която има директно отражение и на служител, и на работодател.
Информация за контакт:
Мартина Петрова – мениджър „продажби“
Телефон: 0885 130 160; 0877 31 38 35